Wil je dat je oud-collega's je kunnen bereiken (vinden)? Vul hier je naam en mailadres in, in het vak bericht kan je dan verdere info plaatsen over je loopbaan bij GM/Opel.
Reactie plaatsen
Reacties
Christiaan Vandaele
14 dagen geleden
Heavy Repair eerst in B shift daarna naar C shift
LENAERTS RENE
17 dagen geleden
25 JAAR SECTIEHOOFT HEAVY REPAIR B PLOEG
BUREEL AAN PAAL B20
Thomas tony
22 dagen geleden
Heftruckchauffeur body schop geweest
Jose Gonzalez
een maand geleden
Van 1976 tot 1982 in plant 2 tiknummer 34188 Bodyshop plaatslager , dan in 82´ naar GM Zaragoza Spanje
Leppens H.R.
een maand geleden
Gelukkig Nieuwjaar aan alle vrienden.
Hugo Matthee
een maand geleden
Hoi collega’s indien jullie lmij kennen en willen bereiken kan dat steeds op mijn bovenstaande vermelde email
Ik heb als inspectie aan de roltest gestaan en dan de laatste jaren in de Pilot QNP voor nieuwe projecten
Van Trier John
een maand geleden
Zij die me kennen , contact altijd welkom .
Marijke Verreydt
2 maanden geleden
Ik heb 6 jaar gewerkt in de bodyshop aan de vectra deuren, maken als ook in de cellen hangen waar de lassers ze tegen het koetswerk lassen. Eerst in de c ploeg daarna x ploeg vaste nacht...doodgraag gewerkt en denk nog vaak aan die periode.
staf van rompaey
2 maanden geleden
marc heylen was een collega van mij op gm ik doe hem
Dirk Deporte
2 maanden geleden
Als arbeider gewerkt trim , deurenlijn , als sectiehoofd finale 2 , chassis 1 en 2 , trim 2 en repair en 14 jaar nachtploeg , opstart cabrio in totaal 37 jaar gewerkt bij Opel
‹
Storms francois
2 maanden geleden
Keuken plant 1 en plant 2 tiknummer 10146
Fred verbraecken
3 maanden geleden
Glasboys trim 1732 grtjs
Luc Van Raemdonck
4 maanden geleden
Press shop
freddy telg
4 maanden geleden
van 1979 tot eind 2010 bodyshop begonnen als puntlasser en de laatste 5 jaar inspectie ultrasoon .
Tops Johnny
6 maanden geleden
In 1988 aan Final 3 ,dan Final 1 ,eventjes in Kaizengroep om daarna de laatste jaren in de Press-shop staan als TV, respectievelijk TR1 en LPP. Na sluiting eind 2010 een paar maanden extra gebleven om "op te ruimen" tot eind februari 2011
Van Roy Eddy
7 maanden geleden
Begonnen in 1971 op plant 2 als slisser in de paint tot 2003 en op brugpensioen gegaan
Dave Vermeulen
10 maanden geleden
Ik ben begonnen in 1988 tot 2011. Tot 1989 in de keuken. Tot 1999 in de trim afdeling. Tot einde kwaliteitszorg.
Guido Vergracht
een jaar geleden
Bodyshop 1990 tot 2007
Luc Driesen
een jaar geleden
Bodyshop plaatslager
Jos meulemans
een jaar geleden
Sinds 1966 op ENGINEERING plant 1 tot 1993..
Denis de Prince
een jaar geleden
gewerkt op chassis 2
rudi.brosens
een jaar geleden
Begonnen Plant 2 1975 productie hardtrim (na de plafonds) 1976 Plant 1 eerst materiaal verdeling 1st verdiep (zakjes kar) nadien PMC vorklift en unimog buiten. Gestopt in 1987 wegens verhuis plant
etienne de ryck
een jaar geleden
ARBEIDSGENEESHEER
Frank De Bie
een jaar geleden
Gestart op plant 1 in 1979 in de bodyshop tot 2007. In 2008 beginnen te werken bij ZNA in de ICT afdeling tot 2022 om dan op pensioen te gaan op mijn 65.
marc heylen
een jaar geleden
Voor degene die na vele jaren nog eens in kontakt willen komen ,ik ben in 1997 gestopt op GM (na 21 jaar dienst) in den hard trim plafonds plaatsen om daarna taverne t Wanneshof te openen(20 jaar) in Nijlen ,ondertussen al 7 jaar op pensioen. grtjs Marc
RONNY VAN GOOL
een jaar geleden
Sectiehoofd onderhoud body shop
Etienne de ryck
een jaar geleden
Bedrijfsarts van 1975 tot 2003
Johan Dingenen
2 jaar geleden
Zelf heb ik er niet gewerkt, Maar mijn vader Jozef Dingenen wel, hij stierf jammer genoeg in 1985. Ondertussen op FB 1 van zijn makkers Erik Sleeckx al teruggevonden :-)
Gerrit Vervoort ( De Rik )
2 jaar geleden
Heb 33 jaar bij Materials gestaan. Plant 1 en Plant2
Op den 1 den Body shop en den 2 inkom van de treinen
Ik wil dit even vermelden. Ik heb gewerkt bij General Motors Continental, General Motors , Opel Belgium.
Van 1963 tot 1996.
Willy Joossen
2 jaar geleden
1976 tot 2007, Carfinal startup, Family 2, Pilot team, Motorenlijn Z-ploeg, brugpensioen in december 2007.
Reactie plaatsen
Reacties
Heavy Repair eerst in B shift daarna naar C shift
25 JAAR SECTIEHOOFT HEAVY REPAIR B PLOEG
BUREEL AAN PAAL B20
Heftruckchauffeur body schop geweest
Van 1976 tot 1982 in plant 2 tiknummer 34188 Bodyshop plaatslager , dan in 82´ naar GM Zaragoza Spanje
Gelukkig Nieuwjaar aan alle vrienden.
Hoi collega’s indien jullie lmij kennen en willen bereiken kan dat steeds op mijn bovenstaande vermelde email
Ik heb als inspectie aan de roltest gestaan en dan de laatste jaren in de Pilot QNP voor nieuwe projecten
Zij die me kennen , contact altijd welkom .
Ik heb 6 jaar gewerkt in de bodyshop aan de vectra deuren, maken als ook in de cellen hangen waar de lassers ze tegen het koetswerk lassen. Eerst in de c ploeg daarna x ploeg vaste nacht...doodgraag gewerkt en denk nog vaak aan die periode.
marc heylen was een collega van mij op gm ik doe hem
Als arbeider gewerkt trim , deurenlijn , als sectiehoofd finale 2 , chassis 1 en 2 , trim 2 en repair en 14 jaar nachtploeg , opstart cabrio in totaal 37 jaar gewerkt bij Opel
‹
Keuken plant 1 en plant 2 tiknummer 10146
Glasboys trim 1732 grtjs
Press shop
van 1979 tot eind 2010 bodyshop begonnen als puntlasser en de laatste 5 jaar inspectie ultrasoon .
In 1988 aan Final 3 ,dan Final 1 ,eventjes in Kaizengroep om daarna de laatste jaren in de Press-shop staan als TV, respectievelijk TR1 en LPP. Na sluiting eind 2010 een paar maanden extra gebleven om "op te ruimen" tot eind februari 2011
Begonnen in 1971 op plant 2 als slisser in de paint tot 2003 en op brugpensioen gegaan
Ik ben begonnen in 1988 tot 2011. Tot 1989 in de keuken. Tot 1999 in de trim afdeling. Tot einde kwaliteitszorg.
Bodyshop 1990 tot 2007
Bodyshop plaatslager
Sinds 1966 op ENGINEERING plant 1 tot 1993..
gewerkt op chassis 2
Begonnen Plant 2 1975 productie hardtrim (na de plafonds) 1976 Plant 1 eerst materiaal verdeling 1st verdiep (zakjes kar) nadien PMC vorklift en unimog buiten. Gestopt in 1987 wegens verhuis plant
ARBEIDSGENEESHEER
Gestart op plant 1 in 1979 in de bodyshop tot 2007. In 2008 beginnen te werken bij ZNA in de ICT afdeling tot 2022 om dan op pensioen te gaan op mijn 65.
Voor degene die na vele jaren nog eens in kontakt willen komen ,ik ben in 1997 gestopt op GM (na 21 jaar dienst) in den hard trim plafonds plaatsen om daarna taverne t Wanneshof te openen(20 jaar) in Nijlen ,ondertussen al 7 jaar op pensioen. grtjs Marc
Sectiehoofd onderhoud body shop
Bedrijfsarts van 1975 tot 2003
Zelf heb ik er niet gewerkt, Maar mijn vader Jozef Dingenen wel, hij stierf jammer genoeg in 1985. Ondertussen op FB 1 van zijn makkers Erik Sleeckx al teruggevonden :-)
Heb 33 jaar bij Materials gestaan. Plant 1 en Plant2
Op den 1 den Body shop en den 2 inkom van de treinen
Ik wil dit even vermelden. Ik heb gewerkt bij General Motors Continental, General Motors , Opel Belgium.
Van 1963 tot 1996.
1976 tot 2007, Carfinal startup, Family 2, Pilot team, Motorenlijn Z-ploeg, brugpensioen in december 2007.